Weer thuis

26 mei 2023 - Bergen op Zoom, Nederland

Een rustig laatste ritje in onze "woning"; richting onze laatste slaapplek. In Casa Piccolo aangekomen alle spullen uit de auto gehaald en op de kamer gebracht en dan weer proberen om alles weer in de koffers 🧳 te krijgen zonder dat er overgewicht ontstaat. Dat laatste bleek mee te vallen. Gert-Jan en Ingrid gingen nog even de stad in en brachten daarna de auto 🚘 weg.
Zonder problemen werd alles goedgekeurd en werden zij teruggebracht. Na nog een lekkere maaltijd bij Joe’s Beerhouse te hebben genoten was het tijd voor bed 🛏️ en wat hebben we lekker geslapen op goeie bedden. Bovendien konden we uitslapen want we zouden pas om ca 08.30 🕣
gaan ontbijten. Dus  rustig aangedaan en wachten tot de transfer naar de luchthaven ons op kwam halen. Keurig op tijd op het vliegveld afgeleverd en de gebruikelijke formaliteiten afgewikkeld. Ging niet verkeerd en redelijk snel. Met een kleine vertraging vertrokken richting Addis Ababa en daarna een kleine 3 uur overstaptijd richting Brussel. Toch lekker kunnen slapen en op de luchthaven van Brussel werden we opgewacht door Frank, Thijs en
Shanoa. Nog gezellig wat gedronken en helaas afscheid moeten nemen. Want wij hebben toch 4 weken samen opgetrokken. Veel gelachen, veel gezelligheid, soms een traan, soms wat verschil van mening, maar de vriendschap staat op de eerste plaats! Samen gevat: weer een topvakantie. Veel gezien qua landschap, qua cultuur, qua dieren etc.etc. Wel veel kilometers
gemaakt (bijna 6000) maar door de schoonheid en variatie van het landschap viel dit niet zo op. Namibië is nu eenmaal een onbeschrijflijk mooi land. Nogmaals dank voor de reacties en als de foto’s zijn uitgezocht (ca 4000) en de film gemaakt is zullen jullie er zeker nog wat van zien.
Groeten INGJADWI

1. Mija:
    26 mei 2023
    Ik ben heel benieuwd naar het fotoboek en film.
    Ik heb nu ook de stam gezien.
    Nu weer wennen aan Nederland...
  2. Wim & Ria:
    Welkom thuis!
  3. Elly Noordink:
    26 mei 2023
    Welkom thuis , fijn dat terugreis zo voorspoedig is gegaan.
    Nu "bijkomen " en nagenieten...
    Tot gauw
  4. Eka:
    26 mei 2023
    Welkom thuis. Goed dat jullie een nooie vakantie hebben gehad
  5. Bep:
    26 mei 2023
    Welkom thuis van deze geweldige vakantie!
  6. Cor.:
    26 mei 2023
    Fijn dat de terugreis voorspoedig is verlopen en nu aan thuis wennen en nagenieten van de geweldige vakantie
    Zijn benieuwd naar de foto's en films en bedankt voor de mooie verslagen.
  7. Bert Schreuders:
    26 mei 2023
    Fijn dat jullie genoten hebben en dat alles voorspoedig verlopen is met onmisbare herinneringen. Weer veilig thuis maar dit vergeten jullie nooit. Groet Bert
  8. Hans en Gonnie:
    26 mei 2023
    fijn dat alles goed is gegaan. wij hebben mogen meegenieten van jullie reis!
  9. Toine en Lizet:
    26 mei 2023
    Binnenkort toch echt eens afspreken veel te lang geleden.gr Lizet en Toine.
  10. Jaap en Maaike:
    26 mei 2023
    Welkom thuis en dank voor jullie verhalen!
  11. Corry van Dam:
    26 mei 2023
    Welkom terug, nagenieten van een onvergetelijke vakantie, genoten ven de reisverslagen en geweldige foto’s.
  12. Ed en Jose:
    27 mei 2023
    welkom thuis, bedankt voor jullie mooie verhalen, en tot ziens.
  13. Marjolein:
    27 mei 2023
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt en daar hebben we van mee mogen genieten. Nu is het afkicken thuis en weer in een ritme komen. Bedankt van jullie reisverslag 😘
  14. Marcel Jansen:
    27 mei 2023
    Welkom thuis en tot de volgende visdag!!!
  15. Auke & Yvonne:
    27 mei 2023
    Welkom thuis na weer een onvergetelijke reis. We komen graag weer een keer langs om de foto's, video's te zien met de bijbehorende ervaringen. Groetjes Auke & Yvonne
    (Nu een weekendje met zoon en schoondochter en kleindochter op mooie camping Ons Buiten Oost Capelle)
  16. Maaike Crezee:
    27 mei 2023
    Welkom thuis fijn dat jullie zo genoten hebben en wij mee mochten genieten ben heel nieuwsgierig naar het fotoboek en film Lieve Grt Maaike Crezee
  17. Mechelien:
    27 mei 2023
    Welkom thuis, nu nagenieten van de mooie reis.
  18. Tineke Noordermeer:
    28 mei 2023
    Dank voor de mooie verhalen en foto's. Hier kunnen jullie nog lang van nagenieten.