Weer een nieuw begin!

24 april 2018 - Schiphol, Nederland

Na ons avontuur Afrika in 2015, wat onvergetelijk was, hebben we besloten om weer een nieuw avontuur aan te gaan. Wederom wordt het Namibië en Botswana.😊.

Wij, Willem, Adri, Gert-Jan en ik zijn alweer een paar keer bij elkaar gekomen, 2016 begonnen met het idee om weer te gaan ergens in en rond  2017/ 2018. Dat laatste kwam voor ons beter uit. Weer bij elkaar komen om het hier verder over te hebben. Plannen maken, wanneer we gaan,  welke maand, tocht uitzetten, wat we graag willen zien,  welke plaatsen we zouden kunnen bezoeken en ga maar door. Daar komt eigenlijk best wel veel bij kijken.

Uiteindelijk is het ons toch weer gelukt en met hulp van Come allong Afrika. We gaan in de maand juni -juli. En ook dit alles is weer tiptop en in kannen en kruiken geregeld. Plaatsen zijn vastgelegd, campsites, lodges, B&B, vliegtuigtickets, auto,  alles wat geregeld moest worden.

Het enige wat nog besproken moet worden is een to do list. Wie regeld wat, wie koopt de spullen, wie neem wat mee.  En dat gaat binnenkort gebeuren, dan zijn we weer een stap dichterbij ons nieuw groot avontuur.

1. Yolande:
    24 april 2018
    Gaaf!
  2. Willem:
    24 april 2018
    Nog 60 dagen!
  3. Willem van Baarle:
    25 april 2018
    Leuk!! Na gedane arbeid van het afgelopen jaar, een welverdiende vakantie.
  4. Ingeborg:
    25 april 2018
    leuk om jullie weer te mogen volgen, veel plezier!
  5. Adri van Dueren den hollander:
    25 april 2018
    Wij hebben er ontzettend veel zin in.
    Het kan ons niet snel genoeg gaan.
  6. Toine van Steenpaal:
    25 april 2018
    geniet ervan wel verdiend.
  7. Nel:
    25 april 2018
    Wat een geweldig vooruitzicht veel plezier met jullie voorbereiding.
  8. Alex Thomas:
    25 april 2018
    Leuk om mee te kunnen genieten van alweer een (wat ik denk) prachtige reis. Geniet alvast van de voorpret.
  9. Elly Noordink:
    26 april 2018
    Leuk jullie weer te volgen.
    Succes en plezier met de verdere voorbereidingen.