Naam:
Foto’s:
269
Video’s:

Over ons

Wij zijn Gert-Jan en Ingrid Geleijns - van Rijswijk en Adri en Willem van Dueren den Hollander .

Op deze site staat onze reis Namibië - Botswana vermeld die we gemaakt hebben in april - mei 2015 en de volgende die we gaan maken in juni - juli 2018. Weer naar dezelfde landen. Al jarenlang zijn we hele goede vrienden van elkaar. Dat moet ook wel als je ruim vier weken zeer dicht bij elkaar moet doorbrengen, maar gezien de ervaring in 2015 moet dat ongetwijfeld weer lukken.

Over onze reis

De reisduur bedraagt 29 dagen inclusief vluchten. We vliegen met South African Airways omdat deze in de economieklas de meeste beenruimte biedt en bovendien prima verzorging aan boord. Startplaats is Windhoek en we gaan rijden met een Toyota Hilux 3.0 ltr automaat en geheel ingericht met kampeermateriaal inclusief daktenten. De uitgestippelde route is ongeveer 4800. We hopen op veel avontuur en natuurlijk het zien van de BIG 5.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

Afghanistan, België, Botswana, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Tunesië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.