Weer een nieuw begin!

24 april 2018 - Schiphol, Nederland

Na ons avontuur Afrika in 2015, wat onvergetelijk was, hebben we besloten om weer een nieuw avontuur aan te gaan. Wederom wordt het Namibië en Botswana.😊.

Wij, Willem, Adri, Gert-Jan en ik zijn alweer een paar keer bij elkaar gekomen, 2016 begonnen met het idee om weer te gaan ergens in en rond  2017/ 2018. Dat laatste kwam voor ons beter uit. Weer bij elkaar komen om het hier verder over te hebben. Plannen maken, wanneer we gaan,  welke maand, tocht uitzetten, wat we graag willen zien,  welke plaatsen we zouden kunnen bezoeken en ga maar door. Daar komt eigenlijk best wel veel bij kijken.

Uiteindelijk is het ons toch weer gelukt en met hulp van Come allong Afrika. We gaan in de maand juni -juli. En ook dit alles is weer tiptop en in kannen en kruiken geregeld. Plaatsen zijn vastgelegd, campsites, lodges, B&B, vliegtuigtickets, auto,  alles wat geregeld moest worden.

Het enige wat nog besproken moet worden is een to do list. Wie regeld wat, wie koopt de spullen, wie neem wat mee.  En dat gaat binnenkort gebeuren, dan zijn we weer een stap dichterbij ons nieuw groot avontuur.

1. Ed en Jose Verhoeve:
    21 mei 2018
    Prachtig vooruitzicht,geniet er alvast van.