Aftellen is begonnen

14 april 2023 - Bergen op Zoom, Nederland

Het aftellen is begonnen. Over precies 14 dagen zitten we op ons vakantiebestemming in Windhoek, Casa Piccolo B&B.

Aankomende week gaan we nog de laatste dingen bespreken met elkaar. Een ieder weet wel wat hem/haar staat te doen, wie wat mee moet nemen. Maar zoals Willem al had verteld, door de ervaringen van onze vorige reizen gaat dat nogal makkelijk. Nog wat laatste spullen aankopen dan kunnen we ons 'To do list' ook verder afvinken.

De route van onze reis is ingevuld. De GPS tracker is binnen. Wij zijn er klaar voor om deze mooie reis weer te mogen gaan maken. We gaan jullie zo goed als het kan op de hoogte houden via deze reisblog.

Groeten INGJADWI

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wtwj:
    Lieve Ingjadwi,
    Geen twijfel over mogelijk dat dit een prachtige reis gaat worden voor jullie! Leuk om met jullie mee te lezen en te beleven wat voor avonturen jullie mee maken.
    Een fantastische reis gewenst!
    Liefs,
    Wtwj
  2. Belinda:
    14 april 2023
    Heel veel plezier en een goede reis! Ik kijk uit naar de reisverslagen.
    groetjes, Belinda
  3. Ed en Jose:
    14 april 2023
    Mooi vooruitzicht hoor, we blijven jullie volgen!!!
  4. John Luchies:
    14 april 2023
    Goed bezig! Nooit geweest daar, dus leuk om met jullie "mee" te kijken dmv dit medium.
  5. Auke & Yvonne:
    14 april 2023
    Goede voorbereiding is het halve werk.
    We kunnen niet wachten om jullie experience mee te mogen beleven!
    Groetjes Auke & Yvonne
  6. Arnout Barel:
    Alvast een hele goede reis en HEEEEEEL VEEEEEL PLEZIER
  7. Adri en wim:
    14 april 2023
    Wij hebben er zoveel zin in alle mooie natuur en de beesten weer te zien . Is heel bijzonder en niet te vergeten de ballonvaart die we dankzij lieve familie vrienden en kennissen gekregen hebben,mogen we mee gaan maken. Zo ontzettend blij mee.
  8. Frank Schreuders:
    15 april 2023
    Ennuh de ballonvaart is geboekt!
  9. Nel:
    16 april 2023
    Nu nog voorbereiding.....en dan het echte GENIETEN het is jullie zo gegund!.
  10. Freek &Cora:
    20 april 2023
    Maak er een onvergetelijk reis van en geniet van de momenten.
    we zitten klaar om de reis te volgen.
  11. Gertjan de Brouwer:
    25 april 2023
    Een heel klein beetje (positief) jaloers.
    Maar het is jullie zo gegund. Héééél veel plezier.
  12. Petra:
    26 april 2023
    Wim, Adrie, Gertjan en Ingrid.
    Het is BIJNA zover. Een heel goede reis. Ik volg graag jullie mooie verhalen.
    Groetjes Petra
  13. Tineke Noordermeer:
    26 april 2023
    Heel veel plezier met elkaar. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Groet Tineke